Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

2014 Full Carbon UD (no name) - nowa szosa na sezon 2014


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 clavdivs

clavdivs

    Wtajemniczony

  • Members
  • 1295 postów

Napisano 10 luty 2014 - 12:02

Zdecydowałem się na zakup nowej ramy karbonowej. Z racji że lubię eksperymentować, zakupiłem ramę od producenta azjatyckiego. W skład setu wchodziła też sztyca, widelec przedni i stery.

Wybrany model najbardziej odpowiadał moim oczekiwaniom, taperowana główka ramy, rozmiar sztycy 27.2 i pod tradycyjny model suportu (wkręcany, żadnego wciskania klejenia)

To mój pierwszy krok w kierunku stworzenia roweru w okolicach 6,8 kg, ale to jeszcze długa droga.

Rama carbon UD glossy rozmiar 58- 1059g
Widelec carbon UD 1 1/8" ~ 1 1/2" dlugosc 300mm - 380g
Sztyca 350 mm 27.2 mm - 168g
Koła Campagnolo Vento Reaction
przód z zaciskiem-914g
tył z zaciskiem-1104g

Załączone pliki


Użytkownik clavdivs edytował ten post 02 kwiecień 2014 - 21:11

Zasada nr25: Rowery na szczycie swojego samochodu powinny być warte więcej niż samochód.

#2 Thompson

Thompson

    Początkujący Forumowicz

  • Members
  • 49 postów

Napisano 10 luty 2014 - 20:21

Mogę się z tobą założyć o wartość tego roweru, że z tą ramą nie złożysz go o wadze w okolicach 6,8kg :D
(patrz waga ramy :D)

#3 martinXX

martinXX

    Elita Forum

  • Members
  • 2098 postów

Napisano 10 luty 2014 - 20:31

To chochlik drukarski w masie ramy (zdaje się 1000g=1 kg).

#4 clavdivs

clavdivs

    Wtajemniczony

  • Members
  • 1295 postów

Napisano 12 luty 2014 - 16:03

Waga poprawiona. Zakład mógł bym przyjąć, od czego jest matematyka pozostałe części wpisywał bym na minusowej wartości. W ostatecznym rozrachunku wynik wynosił by 6,8 kg :).
Zasada nr25: Rowery na szczycie swojego samochodu powinny być warte więcej niż samochód.

#5 Thompson

Thompson

    Początkujący Forumowicz

  • Members
  • 49 postów

Napisano 13 luty 2014 - 20:07

Ale wedle praw fizyki waga nie może być na minusie :D

#6 clavdivs

clavdivs

    Wtajemniczony

  • Members
  • 1295 postów

Napisano 01 marzec 2014 - 11:41

Chce założyć stery do ramy. Mam taki problem. Z racji tego że widelec jest karbonowy razem z rurą sterową, nie mam pomysły jak nabić dolną bieżnie. Chce rozciąć ją aby swobodnie ją założyć i całość skręcić.
Tutaj bieżnia jest fabrycznie rozcięta.
http://www.trialshop...sterw-echo.html
Czy będę miał z nią jakieś problemy?
Zasada nr25: Rowery na szczycie swojego samochodu powinny być warte więcej niż samochód.

#7 Slovakov

Slovakov

    Wtajemniczony

  • Members
  • 1755 postów

Napisano 01 marzec 2014 - 11:47

Własnoręcznie rozcięta bieżnia może stracić na kształcie. Te fabrycznie rozcięte to de facto nie rozcięte pierścienie, tylko uformowane blaszki. Poza tym mają minimalnie większą średnicę więc po nałożeniu na widelec ta szczelina się tak nie "otwiera".
Ogólnie może Ci się uda, ale ryzykujesz.

Użytkownik Slovakov edytował ten post 01 marzec 2014 - 11:52

"Autor oświadcza, że wynikające z wypowiedzi podobieństwo niektórego do wszystkiego i niczego jest przypadkowe i wynika z tego i tamtego. Dlaczego? Żeby było wesoło."
A na tym autor jeździ :D

#8 clavdivs

clavdivs

    Wtajemniczony

  • Members
  • 1295 postów

Napisano 02 kwiecień 2014 - 21:09

Dzisiaj kurier UPS dostarczył nowy nabytek Koła Campagnolo Vento Reaction.

Padło na te koła ponieważ, zgodnie z moją myślą przewodnią było kierowanie się doborem sprzętu wokół campagnolo wiec i wybór stał się oczywisty. Pomimo że nie są najlżejszymi kołami, ale odwdzięczą się długim użytkowaniem i nie tuzinkowym wyglądem. W skrócie typowy wół roboczy do nabijania km.


W przyszłości będę wymieniał zaciski na czerwone . Znacie może jakieś ciekawe modele?

Załączone pliki


Zasada nr25: Rowery na szczycie swojego samochodu powinny być warte więcej niż samochód.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych