Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

jakie bloki? żółte czy czerwone?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukasz2163

lukasz2163

Początkujący Forumowicz

• Members
  • 40 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 20:35

Witam,mam pytanie otóż do tej pory jeżdziłem szosówką w blokach mtb. Teraz chcę zmienić na szosowe shimano. Które będą lepsze żółte z luzem czy czerwone bez luzu? Pytam się bo nie mam doświadczenia,proszę o pomoc a pedały mam ultegry.

#2 lukasz2163

lukasz2163

Początkujący Forumowicz

• Members
  • 40 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 23:45

Halo? Czy nikt nie używa tego rodzaju bloków?

#3 Slovakov

Slovakov

Wtajemniczony

• Members
  • 1753 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 23:50

Sam nie jeździłem w życiu na pedałach szosowych, więc nie można mi w pełnie ufać. :P W teorii bloki bez luzu mogą zaszkodzić kolanom, jednak duża większość moich znajomych jeździ właśnie na nich i żadne na to nie narzeka. Bloki z luzem dadzą na pewno większy komfort, ale mniejszą efektywność, więc sam już musisz wybrać, w którą stronę chcesz iść.
"Autor oświadcza, że wynikające z wypowiedzi podobieństwo niektórego do wszystkiego i niczego jest przypadkowe i wynika z tego i tamtego. Dlaczego? Żeby było wesoło."
A na tym autor jeździ :D

#4 safian

safian

Dumny Forumowicz

• Members
  • 475 postów

Napisano 20 marzec 2013 - 00:23

Dokładnie, nikt za Ciebie nie wybierze - jedni preferują takie a inni drugie. Najlepiej samemy się przejechać na jednych i drugich i wtedy wybrać :P

#5 szir

szir

Wtajemniczony

• Members
  • 1362 postów

Napisano 20 marzec 2013 - 14:07

http://www.bikeforum...ll=1#post298152

MAPKA  Z  OBIEKTAMI  DO KOT  i PIELGRZYMIEJ  https://www.google.c...47624999994&z=6

Czasami na drodze spotykam prawdziwych bikerów szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

#6 lukasz2163

lukasz2163

Początkujący Forumowicz

• Members
  • 40 postów