Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Kona Sutra


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 asklop

asklop

    Dumny Forumowicz

  • Members
  • 108 postów

Napisano 10 maj 2012 - 21:05

Przedstawiam Wam moj drugi rower Kona Sutra. Kupiony z mysla o dalekich podrozach. Jako, ze bardzo mi sie podobal joz dawno postanowilem go kupic. Kryteria byly nastepujace,
-sztywny widelec
-rama cr-mo
-mozliwie dobre komponenty

Specyfikacje podaje ze strony producenta

Cieniowanie ramy: Kona Cromoly Butted
Rozmiary ram: C56,
Widelec: Kona Project Two Touring
Korba: Shimano Sora
Korba: 50/39/30
Support: Shimano Sora
Pedały: N/A
Łańcuch: Shimano HG50
Kaseta: Shimano HG50 11-32 9 spd
Przednia przerzutka: Shimano Tiagra
Tylna przerzutka: Shimano XT Shadow SGS
Manetki: Shimano Bar Con
Zacisk hamulca: Avid BB7 Road
Tarcza przód: Avid G2 Clean Sweep 160mm
Tarcza tył: Avid G2 Clean Sweep 160mm
Manetki hamulca: Tektro RL-340
Stery: TH 848
Kierownica: Kona Deluxe Road Bar
Mostek: Kona Deluxe Road Stem
Sztyca: Kona Double Clamp w/offset
Zacisk sztycy: Kona Clamp
Gripy: Kona Cork Tape w/gel
Siodło: WTB Rocket V Comp
Przednia piasta: Shimano Deore Disc
Tylna piasta: Shimano Deore Disc
Szprychy: Sandvik Stainless 14g
Obręcze: Freedom Ryder 21
Opona przód: Continental Contact 700x32C
Opona tył: Continental Contact 700x32C
Kolor: Dark Blue Metallic

No i fotka na razie tez nie mojego autorstwa ale wstawiam dla porzadku.

Załączone pliki



#2 m0rdeczka

m0rdeczka

    Emerytowany

  • Members
  • 1433 postów

Napisano 10 maj 2012 - 21:38

Ale kopie po głowie :P Z tyłu wygląda mi na trekking, z przedniej przerzutki. kierownicy i widła na szosówkę, kształtem na cross i do tego tarczówki i XT z tyłu.
Pozytywny rowerek na dalekie dystanse. Napisz jak go przetestujesz w boju, bo ciekawi mnie taki zlepek komponentów.
Gt Avalanche 3.0 prowokacje
Dołączona grafika
GG: 9096807 afery

#3 asklop

asklop

    Dumny Forumowicz

  • Members
  • 108 postów

Napisano 10 maj 2012 - 21:54

Mam go joz tydzien i ani razu nie jezdzilem. Zastanawiaja mnie tylko oponki. Co to za rozmiar. 28*1/1.4*1/3,4 , bo sa dosyc cienkie. Wiadomo na asfalcie beda smigac, ale poza asfaltem to kto to wie.

No i jeszcze przezutki. To, ze na koncu kiery to mozna sie przyzwyczaic pewnie, ale co ciekawe prawa manetka dziala w SIS tzn klika i ustawia tylna przerzutke w wybranym polozeniu, ale lewa przezutka dziala jakby bezstopniowo tzn bez klikania ale za to z pewnym oporem przesuwa lancuch od najmniejszej do najwiekszej tarczy bezstopniowo. Ciekawi mnie to czy tak powinno byc?

#4 m0rdeczka

m0rdeczka

    Emerytowany

  • Members
  • 1433 postów

Napisano 11 maj 2012 - 13:42

No w opisie dałeś, że obydwie manetki są tego samego modelu. Tylko dziwnie tak, że przerzutka przednia jest szosowa, a tylna już typowo górska - może to robi jakąś różnicę.
Gt Avalanche 3.0 prowokacje
Dołączona grafika
GG: 9096807 afery

#5 asklop

asklop

    Dumny Forumowicz

  • Members
  • 108 postów

Napisano 11 maj 2012 - 14:00

No w opisie dałeś, że obydwie manetki są tego samego modelu. Tylko dziwnie tak, że przerzutka przednia jest szosowa, a tylna już typowo górska - może to robi jakąś różnicę.

.
a сzy przerzutka szosowa dziala w inny zasadniczo sposob od mtb? Wizualnie sie niewiele roznia, za to w dzialaniu tak. Bardziej podoba mi sie klikanie tylnej niz bezstopniowa regulacja przedniej. Nawet zastanawiam sie сzy przednia manetka jest sprawna?

#6 arek160888

arek160888

    Dumny Forumowicz

  • Members
  • 399 postów

Napisano 11 maj 2012 - 15:35

z tego co mi wiadomo to manetki mają tak działać, sprawdza się to w napędach np. 2x10 przy korzystaniu ze wszystkich begów z tyłu na jednej koronce z przodu - możesz doregulować tak żeby nic nie tarło. W niektórych wersjach manetek można wybrać pomiędzy pracą indexową a płynną. Z jakiej grupy masz manetki bo bar con to tylko nazwa systemu tak jak rapidfire?

#7 asklop

asklop

    Dumny Forumowicz

  • Members
  • 108 postów

Napisano 11 maj 2012 - 16:19

z tego co mi wiadomo to manetki mają tak działać, sprawdza się to w napędach np. 2x10 przy korzystaniu ze wszystkich begów z tyłu na jednej koronce z przodu - możesz doregulować tak żeby nic nie tarło. W niektórych wersjach manetek można wybrać pomiędzy pracą indexową a płynną. Z jakiej grupy masz manetki bo bar con to tylko nazwa systemu tak jak rapidfire?


No to mnie uspokoiles troche. A jaka grupa to nie sprawdze bo rower stoi na drugim obiekcie. W poniedzialek napisze.

#8 paqbaster

paqbaster

    Jestem tutaj Nowy

  • Members
  • 1 postów

Napisano 13 styczeń 2015 - 19:05

Cześć,

Zastanawiam się nad kupnem Sutry, a że nie jest zbyt popularna chciałbym się zapytać jak Ci się sprawuje?

Czy spełniłaby moje oczekiwania co do w miarę szybkiego roweru na szosę, którym i do lasu nie żal się pakować?

I jak się sprawdzają te manetki na końcach kiery? 

Z góry dzięki za odpowiedź,

Kuba






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych