Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

ykpauha ukraine mod. 111-431 made in USSR


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kenhill

Kenhill

    Elita Forum

  • Members
  • 2746 postów

Napisano 28 kwiecień 2012 - 14:16

Rower złożony w wakacje tamtego roku z tego co było"pod ręką" z myślą o szybkim dojeździe do pracy. Jednak nie do końca i tutaj duże podziękowania należą się Zeonowi za ramę, widelec i hamulce. Petkowi za tanie koła, stery, owijkę, pancerze, linki i dętki. Pichowi za wkład suportu. Gościowi z Forum Szosowego, który dużo mi doradził, oj bardzo dużo, no i oczywiście dla Pana Renia, który wspawał mi mocowanie tylnego hamulca(oryginalna blaszka była za słaba i się wyginała). Sztyca, siodło i mostej zostaną prędzej lub później wymienione. Napęd jest zrobiony na Singla, jednak z przerzutką, bo zastanawiałem się nad założeniem manetki (chociaż na tył) czasami ciężko jest gibać na jednym przełożeniu, szczególnie, że na tym komfortowo dla mnie kręci się przy 30km/h jednak mimo to jazda singlem całkiem spoko (zmusza do ciśnięcia) a przerzutka może sobie przecież zostać, zresztą dostałem ją w paczce gratów kupionych na allegro dla misek suportu do Krossa (w moich uszkodziłem gwint). Szkoda, że wcześniej roweru nie dodałem już ponad 600 km na nim przejechałem.

Specyfikacja:
Rama: ykpauha ukraine mod. 111-431 made in USSR (radziecka stal :D)
Widelec: Stalowy (tutaj poszalałem pomalowałem go Hameritte)
Kierownica: Stalowy Baranek (znów Hameritte - był cały do rdzy
Mostek: Kind Shox Lucica (z regulowanym wzniosem za pomocą małej dźwigni)
Owijka: Petkowa niebieska
Stery: Neco kulkowe

Sztyca: Stalowa (znów nieopisane wariactwo, pomalowana Hameritte)
Siodełko: Jakieś niewygodne, leżało to założyłem (do wymiana na coś wygodniejszego i zgrabniejszego)
Zacisk Sztycy: Szybko-zamykacz od zacisku zoom carbon
Korba: Shimano Sora 39/52 8 speed Octalink
Suport: Shimano XT Octalink
Pedały: Od wigrusa (do wymiany na coś innego)
Przerzutka Tył: Shimano 600
Wolnobieg: Shimano 7rzędowy (jeszcze ma cenę :D)
Łańcuch: KMC Z-72

Koła
Piasty:
Joytech
Szprychy: Stalowe
Obręcze: Protech
Dętki: Kenda (obydwie mają razem już 6 łatek)
Opaski: Stara dętka + Izolacyjna
Opony: Schwalbe-Lugano 700x23c, z tyłu jakiś zwijany Continental

Hamulce: Stalowe, hamują bo hamują ale hamują.
Klamki: Sacon
Pancerze: Clarks
Linki: Clarks

Licznik: Czasami jest BC 509 a czasami brak

Jeśli ktoś odwiedza mojego Bs'a to widzi, że ostatnio w czasie braku Krossa, częściej używam Ukrainki, co szczerze mówiąc niezbyt mnie kręci, alsfald jest nudny jak flaki z olejem albo i bardziej. Jak już kross będzie sprawny, to ukrainka będzie tylko rowerem do szybkich dojazdów.

Chciałbym jeszcze dodać, że kurewsko ciężko ściąga i zakłada się opony na te obręcze, z tyłu zwijana jeszcze jakoś idzie, ale z przodu... Za to idealnie się sprawdzają podczas jazdy bez powietrza :D Jechałem jakieś 5km. Ale po wstępnych oględzinach opona wygląda na całą.

Załączone pliki


Użytkownik Kenhill edytował ten post 28 kwiecień 2012 - 14:23


#2 Kenhill

Kenhill

    Elita Forum

  • Members
  • 2746 postów

Napisano 11 lipiec 2012 - 16:47

Dziś rower przeszedł kompletny serwis, wywaliłem tez hak i przerzutkę 252 gramy lżej! Od razu to odczułem, jadąc w laczkach po podwórku :D

Poważnie, to zważyłem rower i wyszło 12666 gram i nie jest to żart, teraz mniej bo bez przerzutki i haka. Nie udało mi się rozebrać pedałów dlatego, że są nierozbieralne, cóż, może kiedyś będzie mnie stać na jakieś inne. Zmieniłem tez przełożenie, z 39x14 na 52x21, jest lżej ale nie chciało mi się skracań łańcucha :D Przejadę się jak burza pójdzie i zobaczę jak się śmiga :)

#3 Xanaes

Xanaes

    Początkujący Forumowicz

  • Members
  • 31 postów

Napisano 14 lipiec 2012 - 17:52

Może się nie znam, ale jak na radziecką stal to bardzoo lekki rowerek ;D.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych