Specyfikacja:
Rama: ykpauha ukraine mod. 111-431 made in USSR (radziecka stal

Widelec: Stalowy (tutaj poszalałem pomalowałem go Hameritte)
Kierownica: Stalowy Baranek (znów Hameritte - był cały do rdzy
Mostek: Kind Shox Lucica (z regulowanym wzniosem za pomocą małej dźwigni)
Owijka: Petkowa niebieska
Stery: Neco kulkowe
Sztyca: Stalowa (znów nieopisane wariactwo, pomalowana Hameritte)
Siodełko: Jakieś niewygodne, leżało to założyłem (do wymiana na coś wygodniejszego i zgrabniejszego)
Zacisk Sztycy: Szybko-zamykacz od zacisku zoom carbon
Korba: Shimano Sora 39/52 8 speed Octalink
Suport: Shimano XT Octalink
Pedały: Od wigrusa (do wymiany na coś innego)
Przerzutka Tył: Shimano 600
Wolnobieg: Shimano 7rzędowy (jeszcze ma cenę

Łańcuch: KMC Z-72
Koła
Piasty: Joytech
Szprychy: Stalowe
Obręcze: Protech
Dętki: Kenda (obydwie mają razem już 6 łatek)
Opaski: Stara dętka + Izolacyjna
Opony: Schwalbe-Lugano 700x23c, z tyłu jakiś zwijany Continental
Hamulce: Stalowe, hamują bo hamują ale hamują.
Klamki: Sacon
Pancerze: Clarks
Linki: Clarks
Licznik: Czasami jest BC 509 a czasami brak
Jeśli ktoś odwiedza mojego Bs'a to widzi, że ostatnio w czasie braku Krossa, częściej używam Ukrainki, co szczerze mówiąc niezbyt mnie kręci, alsfald jest nudny jak flaki z olejem albo i bardziej. Jak już kross będzie sprawny, to ukrainka będzie tylko rowerem do szybkich dojazdów.
Chciałbym jeszcze dodać, że kurewsko ciężko ściąga i zakłada się opony na te obręcze, z tyłu zwijana jeszcze jakoś idzie, ale z przodu... Za to idealnie się sprawdzają podczas jazdy bez powietrza

Załączone pliki
Użytkownik Kenhill edytował ten post 28 kwiecień 2012 - 14:23