Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Marzocchi 888 RC3 Evo 2011


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 moretti

moretti

    Wtajemniczony

  • Members
  • 1754 postów

Napisano 08 grudzień 2011 - 02:12

Marzocchi 888 RC3 Evo

Rok 2011 byl dla mnie przesiadka ze sredniego fulla i zawieszenia FOX na duzego fulla z mieszanym zawieszeniem Marzocchi i Manitou. Chce sie podzielic w tej recezji wrazeniami za jazdy na przednim amortyzatorze Marzocchi 888 RC 3 Evo 2011 w ramie Demo 7 2009.


Kilka suchych danych:Załączony plik  M_2011_Fork_032-ok_3[1].jpg   6,77 KB   110 Ilość pobrań

Skok 203mm
Ustawienia/ dane:
1. Kompresja wolnej predkosci
2. Kompresja szybkiej predkosci (tylko wewnetrznie przez zmiane shimow)
3. Tzw. Volume adjust ( pozwala wplywac na zmiane progresywnosci amortyzatora bez zmiany ustawien kompresji, lub kosztem miekkosci pracy (tak to brzmi dla mnie z angielskiego)
4. Tlumienie powrotu
5. Ustawienie twardosci sprezyny
6. 38mm gorne lagi
7. os 20mm
8. Waga jaka podaje marzocchi to 3269g

Teraz do opini.

Amortyzator nabylem nowke wsadzilem do nowki ramy Demo, o ile pamietam na poczatku roku.
Motywem pojscia w kierunku Marzocchi byly moje wakacje w roku 2010 w Kolorado USA, gdzie mialem okazje pojezdzic na 888 RCV i poprostu szczeka mim opadla. Skladajac nowa zjazdowke postanowilem nabyc model 888 w prawie topowej wersji, lepszy jest tylko RC3 titanium.

Amortyzator byl przeze mnie jezdzony w mijajacym sezonie na roznego typu trasach. Czesc z nich to lokalne szybkie z elementami technicznymi trasy w Arkansas, lecz prawdziwy chrzest bojowy amortyzator przeszedl w Kolorado, gdzie mialem okazje jezdzic po typowo parkowych trasach, trasie DH, czy slope + mega duzo jumpow itm.

Wrazenia:

Amortyzator daje niesamowity volumen ustawien. Dobranie pracy do swoich preferecji i stylu jazdy zajelo mi ponad dzien jazdy non stop, co oznaczalo 10-12 zjazdow , srednio po 2-4.5 km w dol kazdy. Jednak bylo to niezbedne aby moc cieszyc sie praca 888-ek.

Po tym jak juz dobralem swoje numerki w ustawieniach, moglem tylko czerpac przyjemnosc z jazdy na tym widle.

Super praca na malych nierownosciach, pokonywalem sekcje , gdzie walilo sie po takich drobnych luznych kamolach 40-50 km/h, amor lykal wszystko, zero skakania, zero nerwowosci, poprostu plynna jazda. Na duzych rock gardens, czy korzeniach , gapach, czy dropach amortyzator wybieral co powinien wykorzystujac tyle skoku ile bylo trzeba, czasami 90% i nigdy nie dobil. Najwieksza impresja w nowych 888 jest to jak niesamowice jest miekka ich praca przy kazdym typie pokonywanego terenu od malych kamyczkow po gapy czy dropy. Polecialem z jednym kolesiem nowa trase, przed wiazdem na nia byl napis “ big wooden drops, no go back” popatrzylismy na siebie i jazda. Pierwszy drop spoko, na drugim zdazylem krzyknac do siebie tylko “k….a”, trzeciego odpuscilismy. Pisze to bo 888 wybraly wszystko, zjadly drugiego dropa jak sniadanie, podejzewam, ze gdybym mial wiecej jaj to i trzeciego zjadly by bez problemu. Sztywnosc boczna amortyzatora jest super, rower idzie jak po sznurku, bez wzgledu na pokonywany teren i jego nachylenie,
Amortyzator daje poczucie pewnosci, granica mozliwosci wzrasta mocno w gore.
Jednym slowem polecam ten widelec z reka na sercu. Mysle, ze ktos taki jak ja , kto jezdzi dla fun i sam stawia sobie wyzwania, wieksze lub mniejsze bez cisnienia na wyniki, bedzie niesamowicie zadowolony z pracy 888 RC3 Evo 2011. nawet mysle , ze osoba scigajaca sie zawodniczo znajdzie w tym sprzecie narzedzie do wygrywania.


Podsumowanie: ( ocean od 1-10

Praca: 10
Sztywnosc: 10
Czas dobrania ustawien: 8 , bo jednak trwa troche znalezienie swojego zlotego srodka
Waga: 8 , bo sa na rynku lzejsze produkty
Cena: ????? moja 10 poniewaz w przeliczeniu PLZ dalem za nowke 2000zl
Regulacje: 10 , szerokie spectrum dla kazdego indywidualnego stylu jazdy
Polecana rama : Demo 7/8 hehe to, zart, ale w mojej Demowce dzialalo jak w bajce.

Użytkownik moretti edytował ten post 08 grudzień 2011 - 02:15

  • swierzak i knofel lubią to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych