Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Jak wymawiacie poszczególne nazwy ;)

• Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 barcrew

barcrew

Jestem tutaj Nowy

• Members
  • 28 postów

Napisano 18 maj 2010 - 13:58

Ostatnio oglądałem w telewizji film o rowerach, chciałbym wiedzieć jak wy wymawiacie poszczególne nazwy sprzętu rowerowego:
w nawiasie będe pisał jak ja wymawiam a wy też napiście jak wy wymawiacie te marki

norco (norko)
kellys (kelys)
specialized (specialized)
giant (giant)
gt (gt albo dżiti)
mtb (mtb - spotkałem się w telewizji jak gościu mówił "mtibi")

#2 randy-rockstiff

randy-rockstiff

Co?

• Members
  • 1467 postów

Napisano 18 maj 2010 - 14:02

No krwa, "poszczegulne"... :|
Nie znam się, to się wypowiem.

#3 Vilbo

Vilbo

Konto usunięte

• Konto usunięte
  • 802 postów

Napisano 18 maj 2010 - 14:10

norco - Norko
kellys Kellys
specialized Speszialajzd albo po prostu Spec i tak każdy wie o co chodzi
giant Dzajant
gt GieTe
mtb EmTeBe

#4 BE3

BE3

Stały Bywalec

• Members
  • 592 postów

Napisano 18 maj 2010 - 14:14

Vilbo "dżajant"? Dziwnie trochę. Poza tym wszystko wymawiam podobnie. Specialized to jak wyjdzie :P, Speszalaiz itp.

Moja największa porażka? - Życie
Forum - Wiecznie trwająca Wojna Poglądów i Racji.

#5 Duke48

Duke48

Elita Forum

• Members
  • 2128 postów

Napisano 18 maj 2010 - 14:40

Jaki bezsensowny temat. Po co Ci to niby? PoszczeÓlne! Nic rozwijającego, co nie chcesz żeby koledzy Cię wyśmiali, że źle wymawiasz.
Giant-tak dżajant, bo tak się to czyta, to angielska nazwa, wymawianie giant-dosłownie tak jak jest napisane to wieś
Specialized- speszylajzd, tak jest poprawnie, z kolei, kiedy trzeba wymówić nazwę 5 razy w zdaniu jest to kłopotliwe, no i staje się trochę wiejskie, bo nazwa jest z założenia lanserska, dlatego mówienie "specialized" nie wychodzi poza ramy dobrego smaku
GT-dżiti, czy giete, co kto lubi, nie ma tutaj żadnego znaczenia
Mongoose-mongus, a nie mongołs