Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Kupno Nowego Roweru...

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 AndreKing85

AndreKing85

Jestem tutaj Nowy

• Members
  • 6 postów

Napisano 27 kwiecień 2010 - 21:07

Witam
Jestem nowym użytkownikiem poczytałem troszkę tutaj postów i trochę o rowerach i sprzęcie ale i tak jestem w tym laikiem...
Chciałbym zakupić nowy rower do jazdy po ścieżkach rowerowych jak i od czasu do czasu zapewne wjechać w jakiś np lasek czy park...
Ogólnie jestem z Warszawy więc wypady do Powsina czy Lasu Kabackiego itp wchodziłyby w grę... Byłem w sklepach paru i w każdym mówili mi co innego dlatego postanowiłem zwrócić się do ludzi którzy mają rowery na co dzień i także znają się na nich o wiele lepiej niż ja sam... doradzano mi rowerek MTB w jednym sklepie zaś w drugim typowy Cross...
Co do ceny roweru wydaje mi się że max do 2.000 tys. byłbym w stanie zakupić dobry rowerek który nie posłuży mi tylko na jeden sezon.
Sam z siebie myślałem o rowerze:

Cross Kelly's Axis ten rower mi polecano w jednym sklepie:
http://www.kellys-bi...3&subcat_id=250
zaś w drugim polecano mi już rower MTB a dokładniej ten model:
Author Basic:
http://www.velo.com.pl/rowery/?id=433

Chciałbym uzyskać dobre informacje czy jednak opłaca się bardziej rower Cross'owy czy też MTB jestem amatorem i będzie to mój pierwszy rower... dlatego liczę na dużo cennych informacji i porad oraz czy podane modele byłyby godne uwagi a jeśli nie jakie modele proponowalibyście mi abym nie zakupił czegoś z czego nie będę zadowolony...
Pozdrawiam oraz dziękuję za wszelkie odpowiedzi :)
Andrzej

#2 clavdivs

clavdivs

Wtajemniczony

• Members
  • 1163 postów

Napisano 27 kwiecień 2010 - 21:38

Jesli będziesz sie poruszał 80 % szosa 20% teren wybierz crossa.
W przypadku kiedy wolisz troszke poszalec w lesie wybierz MTB.

#3 Hokanus

Hokanus

Dumny Forumowicz

• Members
  • 267 postów

Napisano 27 kwiecień 2010 - 21:45