http://www.bikeforum...&pictureid=3705
http://www.bikeforum...4709931&thumb=1 http://www.bikeforum...4709931&thumb=1 http://www.bikeforum...4709931&thumb=1




Amortyzator dobrze wybiera nawet małe nierówności. Miałam porównanie z RST Com t4-7 który uginał sie tylko na krawężniku, lub większej dziurze.
Blokada w manetce

Jedyne co było nieprzemyślane w montażu to że trzeba było ściągać wszystko z kierownicy by ją założyć.
Hydrauliczna blokada pozostawia około 1cm skoku. Regulacja twardości daje rezultaty które faktycznie czuć. Amortyzator wygląda dość rasowo. Można powiedzieć że jest to taki lepszy XCR do rowerów crossowych. Zresztą kosztuje tyle co lepszy model XCR:)
Strasznie trudno dostać ten amortyzator w sklepie. Paweł objechał całe miasto i nigdzie nie mieli tego, a nawet podobnego modelu (gdzieś tam był NRX). Trzeba było kupić w necie.
Na razie za wcześnie mówić że łapie luzy czy coś. Uszczelki na razie zbierają ładnie kurz i wodę (wczoraj polało)
Sztywność jest większa niż w poprzedniku 25mm (RST) , w końcu tutaj mamy już 28mm golenie:)
Cena 349zł wersja z manetką. 329zł bez manetki (na goleni).
Specyfikacja:
* Przeznaczony na koła 28 calowe
* Skok : 63mm
* System sprężyna-olej
* Hydrauliczna blokada skoku z kierownicy
* Golenie magnezowe
* Mocowanie dynamo
* Korona : aluminium
* Rozstaw goleni : 108mm
* Goleń górna : STKM (stal wysokogat.)
* Średnica : 28mm (to rzadkość w tego typu amorkach)
* Wykończenie rur wew. goleni : czarne
* Prawa strona : kartridż olejowy z blokadą skoku z kierownicy
* Lewa strona : sprężyna
* Rura czołowa : STKM (stal szlachetna)
* Długość (bez gwintu) : 255mm
* Rozmiar koła : 28"
* Hamulce : tarczowe i V-Brake (ale v-ki bezpieczniej)
* Regulacja naprężenia wstępnego
Zalety
Praca - pracuje bardzo dobrze, wykrywa każdą dziurę i tłumienie działa:)
Wygląd - jak dla mnie
Blokada - wygodna i pozwala na odrobinę skoku amorka
Sztywność - 28mm golenie:) czuć to jednak...
Cena - wiadomo że mógłby być tańszy;) ale za taką kasę nie kupimy marzocchi TXC który jest 2 razy droższy.
Wady
Nieprzemyślane zamocowanie manetki - trzeba sciągać całą zawartość kierownicy...
Na razie brak:) (mam nadzieję że nie bedzie)