Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

skurcze mięśni


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 misio_gogo

misio_gogo

    Dumny Forumowicz

  • Members
  • 448 postów

Napisano 03 maj 2009 - 19:19

Od pewnego czasu łapią mnie krótkotrwałe (silniejsze lub mniej;)) skurcze ud i łydek. Dzieje się tak głównie parę godzin po dłuższej/ bardziej wymagającej jeździe, ale nie tylko. Stąd pytanie, aby im zapobiegać wystarczy uzupełniać niedobory magnezu, czy trzeba też pomyśleć o innych pierwiastkach? Chętnie też poznam jakieś "domowe" metody na tego typu przypadłości :D

#2 basia

basia

    Początkujący Forumowicz

  • Members
  • 96 postów

Napisano 03 maj 2009 - 19:30

Witam.Sa rozne teorie,czeste to odwodnienie,brak magnezu badz niedobor ''energi''-czyli miesnie sa glodne.Podczas wysilku trzeba dozowac w malych ilosciach i czeso energie w postaci weglowodanow.Przy dlzszym wysilku warto popijac izotonik a rowniez miec ze soba podzielona pelnoziarnista bulke z seremi szynka z drobiu badz indyka.Pozdrawiam.Ps. wazne jest takze odpowiednie zakonczenie treningu-wyciszenie organizmu i wazne jest przeprowadzic stretching.Tez mialam kiedyspodobne problemy i pomogly mi te wskazowki.
  • misio_gogo lubi to

#3 bender

bender

    Wtajemniczony

  • Members
  • 1280 postów

Napisano 03 maj 2009 - 21:30

Odkąd jeżdżę na rowerze mam ten sam problem. Od kiedy zacząłem łykać magnez z witaminą B6 ustąpił więc może i u Ciebie to pomoże.
  • misio_gogo lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych