Forum rowerowe

Witaj na forum rowerowym BikeForum.pl!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum. Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji, co umożliwi Ci pisanie wiadomości, prywatną korespondencję z innymi użytkownikami forum, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych ułatwień w korzystaniu z forum.

Rejestracja jest szybka i łatwa więc dołącz do nas już dzisiaj!


Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Manetki i przerzutka Sram X.5

  1. 04-08-09 11:47
    #1
    Banned
    Rejestracja
    Jun 2009
    Skąd
    Pruszków
    Postów
    736
    Dostał podziękowań 66

    Manetki i przerzutka Sram X.5

    Manetki Sram X.5

    Dane techniczne:
    Nowa manetka Trigger X 5 posiada wszystkie zalety manetki Trigger X.7 z 2006 r. Dzięki takim cechom jak sprawdzona efektywność w czasie zawodów Pucharu Świata DH, wysoka jakość, niska waga i konkurencyjna cena jest ona skazana na rynkowy sukces.
    materiał: obudowa manetki wykonana z aluminium, dolna pokrywa z kompozytu, dźwignia manetki z kompozytu, główna śruba ze stali
    zalety: zintegrowany wyświetlacz zmiany biegów
    technologia Impulse i system ESP 1:1 (precyzyjniejsze przerzucanie i pełna kontrola)
    kompatybilne: pracuje na 9/8 biegów, ESP 1:1 przerzutki tylne SRAM, przerzutki przednie Shimano i SRAM
    waga: 260 g - para
    Cena 180zł
    Manetki działają naprawde pozadnie zmiany biegów odbywają sie naprawde płynnie,są bardzo wygodne podczas zmiany biegów poniewaz maja 2 łopatki pod kierownicą co ułatwia zmiany przełożeń!
    PLUSY
    -mała waga
    -technologia Impluse i system ESP 1:1
    -pracuje na 9/8biegów
    -jakość
    MINUSY
    -cena(jak dla mnie nie mało)
    Przerzutka tył Sram X.5

    Dane techniczne:
    Cena: 125,00 zł <www.rowersi.pl>
    - materiał: górne ramię przerzutki, wykonane z aluminium, dolne ramię przerzutki z najwyższej jakości Grilonu, stalowy wózek, wymienne kółka przerzutki, proste prowadzenie pancerza
    - technologia: system ESP 1:1 oraz technologia Direct Route – to łatwiejsze i bardziej precyzyjne przerzucanie.
    - kompatybilne: pracuje na 8/9 biegów z gripami i manetkami Trigger ESP 1:1 SRAM
    - waga: 299 g – długi wózek / 290 g – średni wózek
    Przerzutki nadają sie do rowerów górskich i trekkingowych.
    Działają w kazde warynki bez żadnych oporów.
    Wyglądaja na bardzo odporne i takie są maja bardzo fajna stylistyke ale o gustach sie nie dyskutujeŁatwa regulacja
    PLUSY
    -cena
    -jakość
    -precyzja przeżucania biegów
    MINUSY
    -strasznie się brudzą
    -w niskich temperaturach wózki sie niszcza wiec nie polecam
    Podsumowanie:
    Sram x.5-manetki super jakość i wygoda co gwarantuje efektywna i przyjemna jazde
    Sram x.5 przerzutka-jakosc i jeszcze raz jakosc łatwa regulacja i bezszelestna praca
    Set był testowany przez 2 tygodnie w prawie kazdych warunkach atmosferycznych oprócz śniegu.Testowałem go w róznym terenie i zmieniałem biegi bardzo chaotycznie jak i spokojnie i wszystko do tej pory smiga bez zadnych problemów
    Ostatnio edytowane przez manta980 ; 04-08-09 o 12:26 Powód: Zmiana opisu:)

  2. Użytkownicy, którzy podziękowali za tę wiadomość:


  3. 04-08-09 11:56
    #2
    Wtajemniczony
    Rejestracja
    Mar 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,749
    Dostał podziękowań 234
    Jak długo używasz tego setu? Też myszę zrobić recenzję napędu. Btw, to w większości tekst producenta?

    Edit: 2 tygodnie to za mało jak na napęd. W tym czasie to i SIS miałby dobre opinie
    Ostatnio edytowane przez nevermind ; 04-08-09 o 12:07
    Istnieje różnica między umysłami chorymi a głębokimi...
    Galeria grupy Śląsk || Galeria grupy Śląsk cz.2 || Moje własne

  4. 04-08-09 11:57
    #3
    Banned
    Rejestracja
    Jun 2009
    Skąd
    Pruszków
    Postów
    736
    Dostał podziękowań 66
    2 tygode moze to i mało ale śmigały w każdych warunkach...

  5. 04-08-09 12:15
    #4
    Stały Bywalec Avatar el_Majoros
    Rejestracja
    Feb 2008
    Skąd
    Poznań
    Postów
    870
    Dostał podziękowań 153
    W śniegu też? Jak trochę poużywasz ten zestawik to dopisz coś od siebie, bo jak na moje oko to 98% recenzji to copy/past.
    Przyjemności z jazdy
    ---
    Zdrada

  6. 04-08-09 12:21
    #5
    Banned
    Rejestracja
    Jun 2009
    Skąd
    Pruszków
    Postów
    736
    Dostał podziękowań 66
    zkopiowałem troche danych technicznych i technologie ale wiekszosc mam z głowy i z gazet,nie no w sniegu nie bo czytałem ze szybko sie zuzwają wózki niestety a nie chce inwestowac w przerzute srama tylko musze zmienic przednia shimano bo mam badziewną.Ale wiecie to mój pierwszy opis wiec nie jest jakis idealny ale podstawy są....

  7. 12-08-09 20:06
    #6
    Dumny Forumowicz Avatar Miszczu
    Rejestracja
    Jun 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    171
    Thanked 3 Times in 1 Post
    NO SRAM to coś amerykańska firma które ma po sobą takie marki jak truvativ,rock shox,avid a więc sądze że mówi to samo za siebi dobry wybur ja osobiście mam shimano ale Srama chciałbym mieć

  8. 15-05-11 20:34
    #7
    Wtajemniczony Avatar marcingrychtol
    Rejestracja
    Feb 2010
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    1,250
    Dostał podziękowań 216
    Dzisiaj zahaczyłem taką przerzutką o betonowy kwietnik. Było to podczas powolnej jazdy (miałem zamiar się zatrzymać dosłownie metr dalej), ale pociągnąłem ja po betonie dość mocno.. Linka się nie zerwała, bo gripshift przeskoczył od naciągnięcia. Przerzutka ma dość głębokie zadrapania, nie dostała żadnych luzów, wszystko działa jak powinno. Dobry zakup.
    Never underestimate the power of stupid people in large groups...
    V-ka bez boostera jest jak kolarz bez rowera. O!ooooooooo0oooo000oOOoooKrosiaż Umysłów

  9. 15-05-11 21:33
    #8
    Wtajemniczony Avatar Peter105
    Rejestracja
    Dec 2008
    Skąd
    osw
    Postów
    1,229
    Dostał podziękowań 59
    Cytat Napisał Miszczu Zobacz post
    dobry wybur
    Twój nick dobrze oddaje to co tutaj napisałeś - jesteś miszczu...
    Moja Merida Kalahari
    Moja Merida Road - sprzedana -> Bestia
    A ja mam korbę na kwadrat, v-brejki i jakoś nie narzekam

  10. 16-05-11 09:52
    #9
    Początkujący Forumowicz Avatar HairyHeeled
    Rejestracja
    Jun 2010
    Postów
    53
    Dostał podziękowań 11
    Jak się sprawują manetki? Ostatnio na sucho (w sklepie) miałem okazje porównać x5, x7 i x9. x9 chodziła bardzo płynnie, x7 również dobrze sobie radziła, ale jakieś takie tarcie powstawało i dużo siły trzeba było włożyć w zmianę przełożenia. x5 potrzebowała tej siły znacznie więcej. Do tego przy każdej manetce dla przerzutki przedniej potrzebny był bardzo długi ruch kciukiem dla dłuższej (dolnej) dźwigni, co razem z niemałą siłą zmiany przełożenia stanowiło dość spory problem. Mam krótkie palce, może w tym problem. Jednak w swoich osobistych rapidfire nie mam problemu z operowaniem dolną dźwignią.

  11. 22-05-11 09:28
    #10
    Początkujący Forumowicz
    Rejestracja
    Jan 2011
    Skąd
    bielsko biala
    Postów
    94
    mam taki komplet od 6000 km i wierzcie lub nie ale tylnej przeżutki jeszcze nie regulowałem...jak dla mnie super...a temat trochę stary

Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Podobne wątki
  1. manetki sram s7
    Dodane przez anungunrama na forum Napęd
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-08-10, 19:54
Uprawnienia
  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów